• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Moonen Congres Organisatie

  + 31 (0) 629 229 655   j.moonen@moonencongresorganisatie.nl LinkedIn

  • Home
  • Over ons
  • Wat doen we
  • Referenties
  • Contact
  • English
Home » Wat doen we

Wat doen we

Moonen Congres Organisatie ondersteunt u bij de organisatie van uw eigen congres of evenement. Van advies tot en met uitvoering. Van A tot Z, van kleine workshops tot grote internationale congressen, zowel in Nederland als daarbuiten.

Slider 73 - image 4
Moet ik deze stad verlaten? 1
Diagnose Voeding & Gezondheid, samen innoveren voor een vitaler Nederland 1
Maatschappelijk verantwoord inkopen

De mogelijkheden:

Advies over

  • Vorm en inhoud programma
  • Sprekers, dagvoorzitters, entertainment
  • Werkvormen en in te zetten hulpmiddelen
  • Locaties, catering, techniek
  • Sponsoring
  • Evaluatie
  • Marketing
  • Bepalen van doelstellingen, doelgroepen, marktbewerking
  • Communicatie, timing
  • Schrijven en redigeren van teksten
  • Drukwerk, uitnodigingen en mailings
  • E-mail nieuwsbrieven
  • Online of hybride events

Logistieke organisatie

  • Het opstellen van planning en budgetten
  • Afspraken met locaties, techniek en catering
  • Organisatorische contacten met sprekers
  • Entertainment en partnerprogramma’s
  • Congresdrukwerk en handouts
  • Opstellen van draaiboeken
  • Webdesign, speciale congreswebsites en beheer
  • Vormgeving en dtp

Registratie van deelnemers en gasten

  • Online registratie met een real time inzage in de inschrijvingen
  • Deelnemerslijsten
  • Facturering deelnemersbijdragen
  • Bedrukken van badges

De uitvoering op de dag zelf

  • Totale regie van de dag
  • Ontvangst en begeleiding van sprekers, deelnemers en gasten
  • Professionele hostesses

Financieel management

  • Opstellen kosten- en inkomstenoverzichten
  • Controle facturen derden
  • Opstellen financieel eindverslag

Aan de hand van uw wensen maken wij een voorstel op maat, voorzien van een voorlopige kosten-en of inkomstenbegroting voor het totale congres (inclusief kosten derden, zoals locatie, catering, techniek, drukwerk, porti, sprekerskosten etc.).

Deze begroting geeft u een duidelijk financieel kader voor uw bijeenkomst.

Primaire Sidebar

Ondersteuning nodig bij de organisatie van uw congres of evenement?

Moonen Congres Organisatie ondersteunt u bij de organisatie van uw eigen congres of evenement. Van advies tot en met uitvoering. Van A tot Z, van kleine workshops tot grote internationale congressen, zowel in Nederland als daarbuiten.

 

Neem contact op

Footer

Judith Moonen

Na jaren bij een internationaal congresbureau gewerkt te hebben, startte Judith Moonen in 2008 haar eigen congresbureau. Ze werkt daarbij vaak samen met andere congresprofessionals en bureaus. Ze is als geen ander gewend aan project- en planmatig werken.

Meer over ons

Snel naar

  • Welkom
  • Over ons
  • Wat doen we
  • Referenties
  • Contact
  • Routebeschrijving
  • Algemene voorwaarden

Contact

Bezoekadres:
Moonen Congres Organisatie
Pearl Buckplaats 37
3069 BZ Rotterdam

  +31629229655
  j.moonen@moonencongresorganisatie.nl
LinkedIn

moonencongresorganisatie.nl © 2025 | Website realisatie & advies: Webfundament